A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Школа – дім розуму, творчості, добра
Царичанський ліцей Царичанської селищної ради

STEM-освіта – в дії

Дата: 05.01.2021 11:59
Кількість переглядів: 266

STEM-освіта – в дії.Фото без описуОдним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM (Science-наука, Technology-технологія, Engineering-інженерія, Mathematics-математика).

Якість освіти багато в чому визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності, тому з 1 січня 2017 року Комунальний заклад «Царичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Царичанської селищної ради Дніпропетровської області розпочала роботу над впровадженням обласного дослідно-експериментального проекту «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти», який сприяє підвищенню професійної компетентності учнів.

Протягом чотирьох років учителі та учні школи були активними учасниками та переможцями різних фестивалів і конкурсів STEM-спрямування. 2020 рік також виявився багатим на перемоги.

У листопаді 2020 року учні школи взяли участь у обласному конкурсі на кращий STEM-проект для школярів «Промисловість надихає». На конкурс були представлені роботи п’яти учасниць. За підсумками конкурсу учениця 6-А класу Назаренко Мар’яна, учениця 9-Б класу Сливка Дарія та учениці 9-А класу Павелко Кіра і Казнадій Тетяна отримали дипломи учасників обласного конкурсу. А учениця 11-Б класу Назаренко Діана виборола І місце у обласному конкурсі на кращий STEM-проект для школярів «Промисловість надихає» у номінації «Краща STEM-прикраса».

У грудні 2020 року учителі школи взяли участь у обласному конкурсі на кращу методичну розробку STEM-уроку. На конкурс були представлені розробки трьох уроків у номінації «Інтегровані уроки та заняття за темою «Металургія – престиж, інновації та перспективи»: розробка уроку англійської мови з профорієнтаційним спрямуванням у 11 класі “Проблеми забруднення навколишнього середовища важкими металами. Порошкова металургія та інноваційні підходи до переробки металів як шляхи вирішення цих проблем» (вчитель Яшна О.Ю.), розробка уроку алгебри у 9 класі «Відсотки. Відсоткові розрахунки» (вчитель Мазуркевич Г.Г.); розробка уроку фізики у 11 класі «Металургія – престиж, інновації та перспективи» (вчитель Цегельник Ю.Г.). Дані розробки уроків містили елементи міжпредметної інтеграції англійської мови з інформатикою, хімією, технологіями; алгебри з інформатикою, географією; фізики з історією, географією хімією. За підсумками конкурсу дипломами переможців та учасників обласного конкурсу на кращу методичну розробку STEM-уроку у номінації «Інтегровані уроки та заняття за темою «Металургія – престиж, інновації та перспективи» нагороджені: Мазуркевич Г.Г. (ІІ місце), Яшна О.Ю. (ІІІ місце), Цегельник Ю.Г. (учасник конкурсу). А також були нагороджені дипломами співавтори Скандакова Н.В., Єлісєєв А.В., Палагута Н.А.

На даний час Григор'єв Данило, учень 9-В класу, бере участь у міжнародому конкурсі "IPRC ONLINE 2020. Robot creation contest". Змагання заключається у виготовленні робота із конструктора Robo Kit від ROBOROBO, його програмування і опису роботи. Для участі в конкусі був розроблений робот для автоматичного вимірювання температури тіла.

STEM-освіта – це не лише окремий центр в школі, а діяльність, впроваджена у весь навчальний процес закладу, бо майбутнє за міжпредметною інтеграцією зі збереженням класичного поділу на дисципліни.

Ми використовуємо у освітньому процесі технології STEM-навчання. Але успіхи наших учнів надихають розвиватися далі та продовжувати модернізацію освіти громади


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено