План заходів щодо профілактики булінгу серед здобуваців освіти, батьків та вчителів на 2023-2024 н.р.
Додаток 2
до наказу № 94 від 10.09.2023
ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу серед здобувачів освіти,
батьків та вчителів на 2023-2024н.р.
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Діагностичний етап |
||||
1 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
|
Вересень |
Класні керівники, класоводи, практичний психолог( за згодою) |
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
|
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Класні керівники, класоводи, практичний психолог (за згодою) |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах (за запитом) |
Батьки здобувачів освіти |
Вересень |
Директор школи |
2 |
Засідання МО класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» |
МО класних керівників |
Жовтень |
Заступник директора з НВР, керівник МО |
3 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
4 – 11кл. |
Вересень |
Класні керівники |
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 11кл. |
Упродовж року |
Психолог ( за згодою) |
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директору |
Жовтень Квітень |
Директор школи |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педагогічний колектив |
Березень |
Фахівці із ІРЦ,заступник директора з НВР |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з НВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4кл. |
Упродовж року |
Класоводи |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11кл. |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
3 |
Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
5 – 11кл. |
Упродовж року |
Учитель інформатики |
4 |
Засідання клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11кл. |
Січень |
Педагог-організатор |
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії, громадянського виховання |
1-11кл. |
Упродовж року |
Класоводи, учителі літератури, історії |
6 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11кл |
10-14 грудня |
Класні керівники та класоводи, учитель правознавства, |
7 |
Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Стоп булінгу» |
1-11кл |
16-20 вересня |
Класні керівники такласоводи, бібліотекар, педагог-організатор |
8 |
Конкурс плакатів «Зупиніться! Булінг і кібербулінг – небезпека!» |
5-8кл |
Лютий |
Педагог-організатор |
9 |
Слогани антибулінгового спрямування |
5 -11кл |
Упродовж року |
Педагог-організатор |
Психологічний супровід |
||||
1 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11кл |
Упродовж року |
Класні керівники, класоводи, практичний психолог (за згодою) |
2 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
|||
3 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
|||
4 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
|||
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-11кл |
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11кл |
Упродовж року |
Психолог (за згодою) |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
Психолог (за згодою). |
4 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Упродовж року |
Заступник директора з НВР |