A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Школа – дім розуму, творчості, добра
Царичанський ліцей Царичанської селищної ради

РОБОТА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Дата: 18.05.2020 13:49
Кількість переглядів: 157

РОБОТА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Фото без опису

Пандемія внесла несподівані корективи в роботу КЗ “Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось терміновою потребою. У зв'язку з оголошенням карантину у КЗ “Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» навчання не зупинилося. Працюємо дистанційно. Уроки проводяться відповідно до розкладу занять в реальному часі. Вчителі використовують найпростіші засоби комунікації (голосові, текстові та відео-повідомлення через створені групи у Viber чи Telegram, окремі вчителі працюють в ZOOM). Але всі, без винятку, забезпечують якісну подачу навчального матеріалу з усіх предметів та мають реальний зворотний зв'язок з учнями. Вчителі тісно контактують з батьками учнів з метою мотивації та залучення дітей до навчання. В умовах карантину педагоги школи не тільки викладають уроки дистанційно, перевіряють рівень засвоєння навчального матеріалу, здійснюють корекцію розвитку дітей, а ще й у дистанційному режимі займаються виховною роботою з учнями, беруть участь у методичній роботі школи та працюють над власною самоосвітою. Так 13 травня 2020 року була проведена дистанційна педрада у КЗ «Царичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів» через створену групу у Viber. У педраді взяли участь педагоги опорної школи та педагоги Царичанської філії І-ІІ ступенів і Лисківської філії І-ІІ ступенів. На чергу денну педради були винесені наступні питання:

1. Про нормативно-правове забезпечення освітнього процесу, проведення підсумкового оцінювання та організоване завершення 2019-2020 н.р. в умовах карантину.

Доповідає: Рашевська Т. В.

Співдоповідачі: завідувачки філій

Іваніна Н. В., Смірнова В. Г.

2. Самоосвіта вчителя та використання дистанційних технологій навчання в умовах карантину.

Доповідає: Блоха О. М.

По першому питанню учителі школи мали змогу познайомитися із особливостями проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 н.р. в умовах карантину, задати хвилюючі питання, отримати змістовні відповіді та спланувати роботу надалі.

По другому питанню було погоджено самоосвітню роботу педагогів школи та взято вектор на наступну систематичну самоосвітню діяльність кожного учителя у міжатестаційний період.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено