STEM- освіта в дії
STEM- освіта в дії Елементи STEM- освіти на уроках природничого циклу сприяють розвитку навичок критичного мислення та вміння розв’язувати проблемні питання, реалізації науково-практичних знань у реальному житті. Діти отримують набагато більше автономності. За основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу дітям розвивати та здобувати знання на основі практики та розуміння процесів.
У ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ НАУКИ та в рамках проведення тижня біології «Наші STEM-рішення - у природі» було проведено урок «Пізнаємо природу» в 5-А класі на тему «Визначення та порівняння швидкості руху людини та вітру» . Урок був побудований з використанням елементів STEM- освіти. Учням було запропоновано виготовити власноруч анемометр. Це прилад, за допомогою якого можна виміряти швидкість вітру. Бажаючих виявилося чимало. Діти отримали автономність , самостійно приймали власні рішення та брали за них відповідальність. І як результат, виготовлені прилади були оригінальними та практичними.
А все це – перші кроки майбутніх винахідників до реального успіху.